Pravila in pogoji najema
Cilj pravil najemanja pisarn je omogočiti čimbolj kvalitetno delovno okolje za psihoterapevte, coache in svetovalce.
Pogoji najema veljajo za terapevtske pisarne na Kotnikovi ulici 5, Trgu komandanta Staneta 8 in Trubarjevi cesti 47. Ob ponavljajočem neupoštevanju navedenih pravil in pogojev najema lahko najemodajalec enostransko prekine sodelovanje z najemnikom.
Rezervacija
- Najem prostora je potrebno rezervirati vnaprej.
- Rezervacija se opravi:
- preko spletne aplikacije na naslovu https://koledar.najempisarne.si/
- telefonsko na telefon 031 815 929 (Karolina) - šele pozitiven odgovor na vaš klic ali SMS sporočilo pomeni uspešno rezervacijo.
- preko elektronske pošte na info@najempisarne.si - šele pozitiven odgovor na vaše sporočilo pomeni uspešno rezervacijo.
- Odpoved rezervacije s strani najemnika je možna do 24 ur (1 dan) pred rezerviranim terminom. Ob kasnejši odpovedi rezervacije ste vseeno zavezani plačati polno najemnino za rezervirani čas.
- Pridržujemo si pravico, da v primeru nesorazmernega števila brisanja ur dodatno omejimo možnost brisanja rezervacij. Predvsem želimo omejiti rezerviranje ur na zalogo, ko bi nekdo rezerviral 5 ur na teden "za vsak slučaj", čeprav ima trenutno le dva klienta. Od vseh najemnikov pričakujemo "fair-play" odnos.
- Najemodajalec lahko zaradi višje sile kadarkoli odpove rezervacijo. Sem spadajo dogodki kot so na primer izliv vode ali vlom v poslovne prostore.
- Najem prostora je možen le na vsake četrt ure - torej ob 8:00, 8:15, 8:30 itd.
- Trajanje najema je lahko 1 ura, ura in četrt, ura in pol, ura in tričetrt, dve uri, dve uri in pol, 3 ure, 4 ure, 5 ur, itd.
- Med dvema terminoma različnih najemnikov mora biti vsaj 15 minut nezasedenega časa. S tem imamo dovolj časa za gladko predajo prostora ter eventuelno nekajminutno podaljšanje terapije, v kolikor je klient ravno zabredel v boleče področje.
- Prostor lahko uporabljate le v terminu, ki ste ga predhodno rezervirali. Uporaba prostora izven rezerviranega termina ni dovoljena.
- Prostor morate zapustiti ob koncu časa, ki ste ga rezervirali.
- Od vseh uporabnikov pričakujemo spoštljiv odnos do drugih najemnikov in njihovih klientov. Vse nesporazume rešujemo maksimalno diskretno.
Dostop do pisarn
- Najemodajalec bo pred prvim najemom ob plačani pristopnini najemniku izročil fizični ključ za pisarno Ledina oziroma ga dodal med uporabnike elektronske ključavnice za pisarni Trubarjeva in Šiška. S tem bo omogočil dostop do prostora najemniku.
- Kopiranje fizičnega ključa je strogo prepovedano.
- Ob prekinitvi najemnega razmerja mora najemnik vrniti ključ najemodajalcu, elektronski dostop pa se prekine.
Uporaba poslovnega prostora
- Kot uporabnik prostora lahko uporabljate (skupne) sanitarije in čajno kuhinjo, kjer je le-ta na voljo. Za vstop v skupne sanitarije vanje uporabite magnetek, ki se nahaja v poslovnem prostoru. Magnetek po uporabi vrnite v poslovni prostor.
- Prostor morate zapustiti v takšnem stanju, v kakršnem je bil, ko ste vstopili vanj. To pomeni,
da morate med drugim:
- premakniti pohištvo nazaj v prvotno namestitev, v kolikor ste ga premaknili
- očistiti morebitno večjo novo-nastalo umazanijo
- pomiti uporabljeno posodo v kuhinji
- prostor po potrebi prezračiti z vgrajeno ventilacijo in odprtimi vrati ali okni
- odstraniti smeti, še posebej kadar oddajajo neprijeten vonj
- V poslovnem prostoru je prepovedano:
- kajenje, pitje alkoholnih pijač ali uživanje mamil
- povzročanje hrupa
- kakršnakoli dejavnost, ki je moteča za okolico
- shranjevati ali odlagati kakršnekoli predmete brez privoljenja najemodajalca
- Zaradi občutka domačnosti sta pisarni na Trubarjevi in v Šiški opremljeni s toplimi dekorativnimi tepihi in ostalim pohištvom, ki ni primerno za mazanje s čevlji. Posledično je v njih obvezna uporaba copat, ki so na voljo v obeh prostorih.
Odgovornost za povzročeno škodo
- V primeru povzročitve škode jo je najemnik obvezan v čimkrajšem času odpraviti na svoje stroške. Škodo lahko odpravi tudi najemodajalec na stroške najemnika.
- V primeru prekinitve najemnega razmerja mora najemnik vrniti ključ vhodnih vrat najemodajalcu.
- Za izgubo ključa in izdelavo novega zaračunamo 30€. Enako velja za magnetek za sanitarije.
Velja od 1.3.2019